Udruga za razvoj audio-vizualne umjetnosti
11/01 2019
Metamedia Lab, Metamusic studio, Novosti
Nakon 4. Remiksa identiteta ovog proljeća će izaći i “Remiks identiteta 5” koji se provodi u okviru programa MM Lab-a. Polaznici ovogodišnje radionice su kroz grupni rad i stručno mentorstvo Noela Šurana i Tina Dožića uspjeli spojiti nespojivo. Ovogodišnja tema radionica bila je “Tehnologija i priroda”. Projekt nastoji uspostaviti dijalog između tradicijske i suvremene glazbe, te istražuje mogućnosti komunikacije među društvima, kulturama, tradicijama, povijesnim razdobljima i smjerovima kroz suvremenu glazbu, remiksirajući tradicijsku glazbu sa suvremenom.
Kroz radionicu s Noelom smo istražili najneistraženiji oblik tradicijskog glazbovanja, a radi se o izradi i sviranju na glazbala od sezonskih biljaka, a s Tinom smo izradili “pick up” mikrofone za ozvučivanje elektromagnetskih zračenja te snimili iste na terenu. Potom su polaznici koristili kombinaciju snimljenog zvuka na radionicama u novoj produkciji. Posuđivanjem i mijenjanjem nastalih zvukova stvorili smo nove zvučne eksperimente. U nastavku objave, možete poslušati kako to zvuči u produkciji žminjskog muzičara, Damira Tubaka, jednog od polaznika radionice.
Prva pjesmu novog albuma “Sega Jutra Na Pustelje”, Damira Tubaka:
Damir Tubak: “Radionice su bile fenomenalne, predavači su svojim znanjem i angažmanom bili na razini zadatka i zaista smo mogli naučiti neke nove stavi i pristupe snimanju zvuka koji nisu nužno audio. Meni je osobno najveći izazov bio kako dobiti zvuk koji će podsjećati na bass drum (kasu), jer je većina snimljenih zvukova bila u višem frekventnom spektru. Međutim uspjeli smo nadvladati i taj izazov. Moj razlog za sudjelovanje u projektu je prvenstveno želja za novim znanjem i novim pristupima snimanja zvuka, a zatim i želja da vidim kako će drugi sudionici reagirati i kreirati glazbene kompozicije od istih ili sličnih izvora zvuka koje smo imali na raspolaganju.”
Uskoro će se sve pjesme “Remiks identiteta 5” moći naći na stranicama udruge Metamedij.