Udruga za razvoj audio-vizualne umjetnosti
12/11 2020
Novomedijski kultivator, Novosti
Virtualni posjet multimedijalnim izložbama “Veruda Boogie – Woogie” pulskog akademskog slikara Roberta Paulette i “Crni labud” pružio je učenicima četvrtog razreda Tehničke škole Pula uvid u suvremenu produkciju renomiranih hrvatskih i inozemnih umjetnika. Unatoč nemogućnosti izlaska iz škole uslijed pandemije, oni su se na taj način 11. studenog posjetili Muzej suvremene umjetnosti Istre (MSUI), gdje je Pauletta izložio svoje zadnje radove – videa, instalacije s predmetima iz svakodnevne upotrebe te slike iz ciklusa “Stolnjak”, “Discotheque” i “Veruda”. S obzirom da projekt Novomedijski kultivator nudi srednjoškolcima i gostujuća predavanja umjetnika, Pauletta je pred kamerom predstavio i svoje cjelokupno stvaralaštvo, osvrnuvši se pritom na situaciju umjetnika nekoć i danas te na trenutni status umjetnosti i kulture u društvu.
“Crni labud” je skupna izložba u sklopu selektiranog tematskog projekta HDLU-a Istre, a održana je bila u prostoru Hrvatskog društva likovnih umjetnika (HDLU) Istre. Autorica projekta je pulska umjetnica Roberta Weissman Nagy, a osim članova HDLU-a Istre u njemu sudjeluju i članovi ostalih HDLU-ova s područja Hrvatske: Nataša Bezić, Tomislav Brajnović, Iva Fonović, Robert Fišer, Heda Gärtner, Iva Gašparić, Gordana Ivančić, Boris Kadin, Davor Kliman, Siniša Labrović, Marija Lopac, Milan Marin, Marina Pacenti, Željan Pavić, Tanja Pećanić, Denis Sardoz, Sanja Simeunović Bajec, Dražen Turković, Lara Ušić, Goran Valenta, Ivona Verbanac, Andrej Zbašnik i Breza Žižović. Također, u projektu gostuju etablirani internacionalni autori u području vizualnih umjetnosti iz Vijetnama, Moskve i Beča: Snežana Golubović, Dasha Delone, Dimytri Goryačkin, Hak-Hagir Rahman i Tracy Ann Essoglou.
Video predstavljanja je realizirala stručna suradnica Ivana Vojnić Vratarić, koja je učenicima ujedno približila djelovanje MSUI-ja i HDLU-a, različite likovne tehnike koje su umjetnici koristili te suvremene umjetničke prakse i autore na koje su se referirali.