10/07 2025

Od inovativnog financiranja do glasa mladih – Metamedij na radionicama za jači civilni sektor

Novosti

U utorak, 1. srpnja 2025., članovi udruge Metamedij sudjelovali su na online radionici “Inovativni modeli prikupljanja sredstava za djelovanje organizacija civilnoga društva”, u organizaciji udruge SMART iz Rijeke. Iako održana putem Zooma, radionica je bila dinamična i sadržajno bogata, s jasno definiranim ciljevima — upoznavanje sudionika s tehnikama i strategijama prikupljanja sredstava, uključujući i sve prisutniji crowdfunding.

 

Kroz strukturirani plan rada, obrađene su ključne teme poput izvora financiranja, motivacije donatora, te ciklusa i metoda prikupljanja sredstava. Posebnu vrijednost imala je analiza konkretnih primjera dobre prakse i uspješnih crowdfunding kampanja, koja je pružila inspiraciju i praktične uvide za daljnji rad.

 

Radionica je naglasila važnost razvoja održivih financijskih strategija u civilnom sektoru i otvorila prostor za nova razmišljanja unutar našeg tima.

 

 

U srijedu, 2. srpnja 2025., sudjelovali smo na radionici “Kakav prostor treba mladima?” u prostoru KC Rojc, u organizaciji Udruga Delta i SMART. Radionica je okupila brojne predstavnike škola, institucija i organizacija civilnog društva kako bi se otvorila važna rasprava o sudjelovanju mladih u donošenju odluka, posebno u kontekstu upravljanja prostorima namijenjenima upravo njima.

 

Igor Bajok iz udruge SMART vodio nas je kroz proces mapiranja lokalnih kapaciteta za razvoj participativnog budžetiranja, s posebnim naglaskom na uključivanje mladih. Posebno zanimljiva bila je detaljna analiza riječkog modela Akcija za 5!, koji će uskoro zaživjeti i u pulskoj sredini. Rasprava je bila živa i konstruktivna, s nizom korisnih uvida koje su ponudili predstavnici Grada Pule, škola, udruga i stručnih suradnika iz obrazovnog sektora.

 

Radionica je dio projekta “Stvaram prostor”, koji provodimo u partnerstvu s Volonterskim centrom Istra i drugim organizacijama, uz podršku EU (Erasmus+) i Grada Pule. 

 

 

Tags: , ,

RSS 2.0 | trackback