10/10 2012

Predavanje “Brend ili ništa”

Media Mediterranea, Novosti

Povodom 14. Media Mediterranea, u subotu, 27.10.2012., u K. Rojcu (Gajeva 3, Pula)  u 11:00 održati će se predavanje “Brend ili ništa”, koje će predvoditi kreativci iz agencije Parabureau, kreatori branda “Pula je više” – Marko Baus i Igor Stanišljević. Zainteresirani za predavanje se mole da svoj dolazak prethodno prijave na e mail :  contact@metamedia.hr, do 22.10.2012.

Više o predavanju pogledajte u nastavku, a uskoro Vam donosimo raspored i ostalih zbivanja na Festivalu Media Mediterranea 14.

Brend ili ništa!

Opis: Brendiranje je The Riječ današnjice. U Hrvatskoj sve više raste svijest o potrebi brandiranja, promocije, dizajna i marketinga u svrhu višeg rangiranja proizvoda ili usluga te bolje prodaje. Nažalost, u tu kategoriju još uvijek nisu dospjeli i naši gradovi te razne turističe destinacije. Na današnjem globalnom tržištu, grad ili destinacija pojavljuju se kao najsloženiji proizvod, tj. tržišna marka o kojoj je nužno konstantno graditi svijest i izmišljati nove medije za prenošenje poruke koju odašilje. To je posebno bitno za zemlju poput Hrvatske, kojoj je turizam jedna od najvažnijih privrednih grana.

Nezavisna kultura važan je segment svakog duštva i ima jak utjecaj na brend destinacije (grada). što je to brend i brendiranje i kako može doprinijeti razvoju društva?
Odgovore će nam dati Marko Baus i Igor Stanišljević, kreativci iz agencije Parabureau, kreatori brenda “Pula je više”.

Parabureau je kreativna agencija za brendiranje i dizajn. Pokrenuli su je dvojica afirmiranih dizajnera – Marko Baus i Igor Stanišljević. Od produkt dizajna do vizualnog identiteta i branda, Parabureau u svim svojim projektima dosljedno primjenjuje ideju funkcionalnosti. Važan segment u radu i djelovanju Parabureaua čini brendiranje. Parabureau je sudjelovao na mnogim međunarodnim izložbama i natječajima, osvojivši brojna stručna priznanja i nagrade.

Nagrade:
IDA 2010. International Design Award – Gold
C+C Print Award
ADCC Awards – Gold
Rebrand 100 Global Award
IDA 08 International Design Award
Best of Nation na internacionalnom natječaju Wolda
Tri nagrade na internacionalnom natječaju za vizualni identitet Eulda, The European Logo Design Annual,

Hong Kong International Poster Trienal
Tri nagrade na internacionalnom natječaju za identitet Eulda
INDEX2005 Award

Knjige i časopisi:


NOVUM, BusinessWeek-u, PRINT (showcase of the best of European design.), Worldwide Identity, Robert L. Peters u suradnji s Icograda, Rockport, Symbol, Brand! Vol.3, C+C Print, KaK, Brand! Vol. 4, Logolounge 6, Logolounge Master Library Vol. 3, Croatian Design Now, …

Tags: , , ,

RSS 2.0 | trackback