29/11 2018

Radionica oblikovanja digitalnog jezika “Digitalni vokabular”

MM lab, Novosti

Krajem rujna je održana radionica pod nazivom “Digitalni vokabular” u vodstvu Maje Kolar i Tine Ivezić iz dizajnerskog kolektiva Oaza, te Damira Prizmića iz Radione. Učenicima škole u Rovinju su u prostorima školske knjižnice održali četverodnevnu radionicu kroz koju su istraživali načine virtualne komunikacije koju učenici koriste u svakodnevnoj korespondenciji.

Kroz upoznavanje i druženje voditelji/ce radionice su zajedno sa učenicima definirali izražajne alate koje svakodnevno koristimo u vidu gestikulacije, facijalne ekspresije, pokreta tijela u vidu plesa. Osim tih svima poznatih elemenata inspiraciju su potražili i u već postojećim predlošcima u formi Emojia.

Radovi, razrađivani uz pomoć green screen-a i videa, predstavljaju interpretaciju gesti, pokreta i jezičnih formi koje su u stalnom opticaju njihovih svakidašnjih razgovora i interakcija. Izrađeni materijal je prilagođen korištenju, u vidu stickera i emoji animacija, na mobilnim uređajima čime je osigurano njegovo korištenje i nakon radionice.

Radionica oblikovanja digitalnog jezika ispituje kulturološki značaj upotrebe novih tehnologija u svakodnevnoj komunikaciji unutar virtualnih sredina te povratno utjecaj tehnologije na misaone procese, emocionalne sposobnosti i (međuljudske) odnose na društvenim mrežama i internetu. Polaznici su uz mentorsku pratnju radili na razvijanju sposobnosti odgovornog raspoznavanja, tumačenja i kreiranja medijskog sadržaja. Kroz refleksiju spram vlastitog ponašanja online i artikulaciju mišljenja o društvu uspješno su procesuirali informacije te od pasivnih konzumenata postali aktivni korisnici.

Radovi, razrađivani uz pomoć green screen-a i videa, predstavljaju interpretaciju gesti, pokreta i jezičnih formi koje su u stalnom opticaju njihovih svakidašnjih razgovora i interakcija. Materijal je prilagođen korištenju, u vidu stickera i emoji animacija, na mobilnim uređajima čime je osigurano njegovo korištenje i nakon radionice.

RSS 2.0 | trackback